Tillbaka?

Hallå!
Jag funderar på att börja blogga igen, skriva av mig lixom.
Kan bli både tråkigt och intressant, får väl dom som läser avgöra. Jag bryr mig
inte om vilka som läser bara ja får skriva av mig lite. 
 
 En snabb uppdate.
Min son Lion är nu 19 månader, alltså lite mer än 1½ år. Han börjar bli lite
trottsig men är världens goaste unge, å det händer massor nu och han börjar
prata mer och mer så det är verkligen en rolig ålder han är i. 
Jag själv hade en dålig period när jag gick gymnasiet för x antal år sedan så nu håller
jag på att plugga upp betygen på folkhögskolan i Mullsjö. Är klar i maj, det ska bli gött.
Det värsta är bara att jag har dålig närvaro eftersom mitt immunförsvar e fucked up så jag
blir sjuk hela tiden sen blir Lion sjuk ofta med eftersom han går på dagis.
Men förhoppningsvis ska mitt omdöme bli bra om jag går så mycket jag kan.
Efter folkhögskolan ska jag söka till sjuksköterska sen utbilda mig till barnmorska :) 
ett jobb som skulle passa mig super. 
Jag håller också på att skriva en bok, typ fantasy roman som ska skickas in till
olika förlag sen och förhoppningsvis får jag den publicerad. 
Jag har ju hunnit fylla 23 bast, 24 i april å 30 års krisen har kommit redan så jag känner mig
fett gammal, vilket suger. Dock jävligt snygg för å va 23 höhö ;) Så känner jag idag, imorgon kommer
jag antagligen känna mig fulast i världen haha :D
 
Liten uppdate, vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0