Sjuk Prins

Lion fick 40 graders feber inatt, han va varm så man kunde steka ägg på han helt
galet. Nu har han fått alvedon och är ganska pigg. 
Själv är ja små seg som vanligt, ska försöka få lite gjort idag allefall.
Städa lägenheten å skura golven för kattjäveln protesterar fortfarande å kissar
å markerar. Har fått en tid för kastrering den 28e ÄNTLIGEN. Då har jag
två stycker som ev skulle kunna ta honom. 
Det är tråkigt å behöva göra sig av med honom men han vantrivs i lägenheten å han är
ju uppvuxen på landet å har alltid fått va ute katt. Nu springer han å mjauar konstant å
kissar å markerar överallt. Det STINKER. 
Så såfort katten flyttat ska jag byta ut mina möbler å få det nytt å fräscht igen.
 
- Lion & Jag -
 

Annars händer väl inte mycket idag eftersom plutten är sjuk. Jag har lov nu allefall vilket är
gött så man kan sova ut lite på tisdag. Blir nog lite fest och lite knas tillställningar under 
veckan också , det kan bli najs. 
Blir förhoppningsvis lite ego pics senare med den nya kameran också, sweet! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0