Long time no see!

HEJ!

Det va grymt längesen ja bloggade sist.. kände mig lite sugen att börja
igen , så skönt att skriva av sig lite, känns lamt å skriva allt man gör i facebook
uppdateringar haha ^^

Tänkte uppdatera er lite eftersom det hänt ganska mycket sen sist!
Jag har fött världens underbaraste lille prins LION <3
Han föddes 26/6 -11 klockan halv 7 på kvällen och vägde ca 3500g.
Värsta smärtan jag varit med om eftersom jag fick ont i ryggen
även efter värkarna.
Men allt gick super bra!
Här är han allderles nykläckt o jag är utmattad men lycklig <3
Extra roligt var att jag träffade min syster på BB hon födde sin son
dagen efter Lion föddes, lille Anton
Nu har jag inte bara 1 utan 4 killar till i mitt liv, Min Michael <3 Lion <3 Harry <3
och katten Nikki Sixx <3
Eftersom jag måste äta medicin så pallade jag bara amma Lion i 6 veckor
innan jag behövde medicinen. Men saknar det lite, så smidigt å
bara kunna amma vart fan som helst(utan offentligt då)
Nu har prinsen hunnit bli nästan 7 månader, världens underbaraste fast med
ett väldigt humör haha :)
Jag å Micke har även flyttat till hus , väldigt mysigt kommer bild på det i sommar
Det får räcka som uppdate, kommer upp saker då och då som
ja kanske missat!

Take care!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh grattis med födelsen elr vad man nu säger! :)

2012-01-17 @ 20:10:12
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: JéNnÍéY Love

Vilken söt lite pojk<3 Den sista bilden var ju helt underbar<3

2012-01-20 @ 20:43:59
URL: http://prinsessanjenniey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0