Uscha vilken seg dag!

Har varit vaken sen kl8.. visserligen brukar jag vakna runt den
tiden men idag har klockan verkligen gått långsamt! När det kändes som hela
dagen gått eller typ som att de va eftermiddag runt 15-16 iaf .. tittar på klockan..
den e bara 5 i 12 >.< så höll de på hela dagen.. fy fan

Å jag har inte haft något att göra heller, inte vart på humör för nått , det har inte
Lion heller, har har varit gnällig å lissen hela dagen typ =/
Imorgon va det tänkt att jag skulle åka till Micha å rida men jag har ingen barnvakt
till Lion, micke kommer inte hem förrens ca 16-17 efter jobbet å då har de ju
typ blivit mörkt nästan. Plus att jag skulle åkt med brorsan till Sandhem eftersom han
bor där. aja.. får väl se ifall det löser sig, kanske kan lösa sig =)
Söt unge <3 Fullt me kuddar runt honom, han e lite ostadig fortfarande ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0