Mode = BLÄ

Yoho fuckers!
Idag har jag tagit det lugnt, käkat lite choklad åsådär ;)
Senare på kvällen åkte jag till stora hotellet i jönköping, Mary Kay kväll, väldigt
trevligt. Även om det va väldigt mycket utbildning(prat) så va det roligt.

Däremot, mode? wtf.. palla? Aldrig intresserat mig av mode, jamenar, kul om alla går
runt å ser lika dana ut. Vissa saker är snyggt men sen finns det ju saker som är
groteska. Seriöst? buskiga ögonbryn? på killar är de okej (om dom inte har mc donalds) men
på tjejer ska man ha ompysslade. Alla tycker vi olika.

Fick reda på vad som va modernt nu till hösten, här är lite utav det och vad jag tycker.


Jackor med pälskrage är grymt snyggt. OBS - inte äkta päls då -.-

Lårstövlar .. asså , jag skulle inte passa i det, vissa gör.. Men inte riktigt min typ av skor.

Maskulina ögonbryn = NEJ TACK

Läder å skinn leggings är as nice.

Oranga läppstift.. tja, vissa sorters orange kanske `?

NUDE LOOK - Inte min grej, har alltid bombaderat fejjan. Ne inte riktigt
kanske men jag känner mig naken om ja inte får ha färg på läppar å ögon å
kinder ordentligt.

Va tycker ni ? :P



Kommentarer
Postat av: Ebba

Allt var snyggt förutom buskiga ögonbryn.

2010-08-27 @ 07:30:11
URL: http://ebbagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0