Varit hos Harrys uppfödare

Hejsan! Nu kom jag precis hem efter att ha varit hos Harrys uppfödare, fått hjälp med vår klippet
osv! Va lika trevligt och roligt som varje gång att träffa Carina (harrys uppfödare) och vovvarna.
Man blir glad resten av dagen efter ett besök hos henne:D
Aw, btw denna gången hade hon små söta valpar också, hur gulliga som helst! (kommer bilder på dem
 senare då
jag måste skynda mig att packa ner datorn å kläder för att bege mig till micke)
Mamma ska prata med papi om att ta en utav valparna på foder, dom vill ju ha en egen. HOPPAS!
Då får Harry en kompis:D

(obs, min mobil dog på vägen hem för dem som försökt ringa, laddar nu)


Hörs snart!


Kommentarer
Postat av: milia

Hej! :)

detta skickar jag vidare till er som läst min blogg, på komentarsfältet, nu har jag bytt bloggnamn & bloggsida, innan hette min blogg "www.miiliiaa.blogg.se" men nu är det bytt till "www.miliahs.blogg.se" fortsätt läsa & tyck till på min blogg, :D blir ingen större änrding inlägg bilder allt kommer in, bara börjat om med nytt blogg namn.

:)

2010-05-01 @ 00:10:08
URL: http://miliahs.blogg.se/
Postat av: Emeliié

JA, jag vill ha en liten vovve när jag flyttar, men jag vill ju hjälpa djuren, istället för att kanske köpa en valp som kanske kommer till en bra familj redan skulle jag lika gärna kunna ta en omplaceringshund :D

2010-05-01 @ 08:35:30
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du får en fin kväll !

2010-05-02 @ 19:15:55
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0