Engelska Prov !

Usch va nervös jag är.. Jag har ett Engelska prov nu då jag ska ringa min engelska lärare (som jag
enbart mailat med eftersom jag pluggar distans) och prata på engelska om en text å typ mina
drömmar i livet osv. Jag verkligen HATAR att prata med okända människor i telefon.

För de första så är det opersonligt.
Sen så använder jag mycket gester å rörelser när jag pratar haha oftast iaf.
Och man ser inte hur personen reagerar ..typ hon kan låta skit arg fast hon är glad osv
Å kanske misstycker om jag säger något så kan man inte se det på henne eftersom vi pratar
i telefon. GAH!

Det är nog de värsta som finns faktist att prata i telefon me okända.
Kan ta en hel dag för mig att förbereda mig på att ringa till doktorn typ, eller söka jobb.. ännuvärre!

Möhöö ingen som vill ringa åt mig? höhö ;)



Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: ida

kommer gå skitbra =)du kanske är färdig redan. otherwise; jag brukar låtsas att jag är nån annan, typ nån man ser upp till. typ imitera sättet, när man ringer, fast man presenterar sig själv o så. blir automatiskt mer confident då xD



glhf!

2010-04-28 @ 16:57:16
URL: http://uggleansikte.blogg.se/
Postat av: milia

tackar ;D allt bra idag

2010-04-28 @ 20:52:01
URL: http://miiliiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart sponne vågar ringa ;]



Lycka till på provet :')

2010-04-29 @ 02:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0