Nyttiga veckan :)

Hejsan och godmorgon!
Dags för mig att rensa kroppen igen efter allt onyttigt jag stoppat i mig ett bra tag nu;P Surt bara att man inte är så taggad på att träna, eller rättare sagt inte SKA träna för jag är dunder förkyld.. vill inte bli mer kass till DH heller.. palla gå runt där med röd näsa :/

Inatt kollade jag och MickeG.I Joe .. vetifan va man ska säga om den faktist.. vissa grejer va la lite coola men i långa loppet va filmen kanska förutsägbar ,dåliga effekter och dom lama replikerna hade f*n jag gjort bättre. Men se den går väl ^^

Nu ska jag ut och ta en cigg hade jag tänkt! Sen blir det till att spela lite Left 4 Dead 2

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0