Godmorgon !


Godmorgon Stalkers!
Sov lite halv dåligt inatt, tog en väldans tid att somna, sen gnydde Harry hela morgonen så jag inte kunde sova mer. Men men that's life^^  Sen åkte ja å Micke med hans mamma som skulle till Bankeryd, fast vi hoppade av i Habo och letade efter mina glasögon hemma.. hitta dom ingenstans. Mami och Micke attackerade mig dock å slängde ner mig på golvet å kittlade ihjäl mig typ. När vi kom hem hittade jag glasögonen i min väska(hade letat för dåligt tydligen:P)


Här kommer lite bilder från de senaste dagarna då vi va barnvakt och gjorde våfflor å sådär.

f
Harry och Micke spelar cs ^^


Rahja ville inte vara med på kort riktigt hehe xD


Hahaha, det ser dock mindre ut nu, de va f*n grädde och sylt över hela tallriken innan han smetade ut det mellan våfflorna^^


Åså va vi barnvakt åt Tuvali också, Nova kom en sväng med :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0