Dagens NO!




REGNET gör mig ledsen.. hatar tråkigt väder.. vad kan man göra lixom? Visserligen har jag varit med snyggot och vi har varit barnvakt å grejjat.. men regnet gör mig ändå deprimerad. FY.


FETA BEN skrämmer mig! Brrr.. Det är lite äckligt..tycker inte illa om folk som har det.. men jag tycker det är äckligt bara:P Jag skulle nog kutta mina ben om dom blev stora:P


FJORTISAR det finns f*n inget värre.. Döda dom? lite grymt sagt kanske..Alla kanske har en sådan fas nångång vem vet..  läskigt äre.. man kan bli så fly förbannad på dom och allt som flyger in i huvudet på dom flyger ut dirr på andra sidan.. Och alla irriterande frågor,ljud och stön dom får fram går inte ens beskriva med något snällt ord.



Bye bye


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha ne fjortisar är inte mysigt:P Tur nog så var jag ingen fjortis när jag var yngre...skulle ju kämmas ihjäl mig nu över det xD

2009-12-29 @ 01:30:36
URL: http://fulanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0