Julafton är över..


Men mysfaktorn ligger fortfarande på topp! Jag och micke har myst framför brasan med Harry och varsin kopp varmchoklad! mums!
Ni får ursäkta att jag endast skrev ett inlägg igår, men på julafton borden även en bloggerska som jag få ledigt! ;)

Jag hoppas ni hade en mysig och trevlig julafton? Det hade jallefall jag! :D

Fick massa fina presenter och äta jätte god mat, fira med den mysiga släkten å familjen!

Fick ett jätte fint silver M till mitt armband utav min kära pojkvän och en jätte söt nalle ( den har en navel! haha)

Fick en fin Dior väska, Siden påslakan,örngott osv och Harry fick massa gottit och halsband  och kläder!

Tack för en underbar jul allesammans!




Kommentarer
Postat av: Parodibloggarna - En lyckligare stund i livet

Sv: Haha Tack (;

2009-12-25 @ 17:42:29
URL: http://parodibloggarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0