Hola!



Tjosan stalkers!
Idag
har det hänt mycket, dessvärre har jag inte någon kamera sladd hos micke så kan inte slänga upp några bilder från dagen men ska berätta lite granna jallefall.

Imorse åkte jag å micke till syrran och hälsade på hennes nya doberman valp (sjuuukt söt) Harry busa lite med den och råka välta den så den rulla ner för en liten backe *såg dock sjukt kul ut* men det gick bra.
Fikade lite, Ellen och Fred va där också.

Sen kom Mickes mami och hämtade oss då åkte vi och köpte tårta å lite grejer för mickes bror fyller 22 idag. Sen åt vi smörgåstårta och prinsess tårta. Yummie.

Efter en stund kom papi och hämtade oss i Mullsjö så for vi till min syster för min syster son fyller 13 idag(fred)
Då blev det massa folk där och mera tårta och fika^^ (nyttiga veckan gick ju fint) lol.

Sen åkte vi till affären och köpte lite gott ,sen for vi till Mullsjö och hämtade Lisa och åkte tillbaka till Habo igen till brorsan(Nisse). Vi kollade på den nya American Pie filmen, "The love book" eller va den heter. Helt okej faktist..  filmerna har ju blivit sämre och sämre, denna va jallefall bättre en beta house. Nu ska ja lira lite osv !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0