hoho i stugan


Snart jul.. iiih! Ska bli najs, ser faktist framemot julafton mer i år än jag gjort dom senaste åren. Det känns bra! Va ska ni göra på julafton?
Till mig kommer släkten och deras familjer och allas respektive osv. Fullt hus lär det bli. Tre hundar ska vi ha springandes mellan bena också, Zelda, Daisy och Harry. Micke ska också fira jul hos oss.. Har aldrig haft med någon som varit min respektive på julafton förut ^^ Intressant haha.

Nu ska jag ut och puffa, sen blir det Left 4 Dead 2 för hela slanten ;)



Haha så biff mina armar blev ^^ Skulle bli rädd om det kom en Yoana tomte till mig ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna samuelsson

Jag tycker om din blogg, din stil är tuff som fan!

2009-12-20 @ 16:36:47
Postat av: Nina (ninni)

paint funkar alltid;)

2009-12-20 @ 16:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0