Hallåja!



Hejsan!


Idag
var som sagt jag och Micke och shoppade i stan med Tess. Det va trevlans, allt gick fint och tog lagom lång tid, det var inte mycket folk på A6 så det va rätt skönt.. trots det blir man så sjukt trött efter man varit och shoppat så jag somnade i soffan när vi kom hem. Innan vi åkte hem plockade papi upp oss och vi åkte och käkade. Yummie!

Fick tag i lite grejer som jag behövde :)
bland annat, halsband och koppel till Harry, lite kosmetika och ansikts produkter (visibly clear tycker jag är skitbra!) Köpte även en Stålmannen dress till Harry också, super söt blev han, och en jul dress till julafton. Presenter osv och lite jul ljus. 

Well tummen upp, Nöjd Yoana!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0