Sorry Sorry

Sorry att jag uppdaterat dåligt idag.. Helt slut, väntas prinsesstårta
av killen när han kommer hem <3 välfötjänt! Imorgon börjar nyttiga Yoana igen
och träningen sätter igång! :)

Lion verkar lite piggare nu, idag har jag lyckats få i honom 2 skedar blåbärspuré(det
sa ja innan) sen nu fick jag i honom en halv portion välling plus typ 1 dl nyponsoppa.
Så han äter okej så ingen vätskeersättning behövs :) skönt!
Han har skrattat så härligt flera gånger idag, han har inte varit svårflörtad
om man säger så ! :D
Btw så är det itne meningen att min blogg ska handla bara om min lilla prins
utan massa som jag gör osv. Men det senaste har jag itne gjort mycket utan
varit sjuk å tagit hand om min lille kille typ, så de blir det ja skriver om.
Nu e han arg, så back to mamiRole!

Kommentarer
Postat av: carro

AA dd?

2012-01-30 @ 16:26:32
URL: http://beutifal.blogg.se/
Postat av: CONVERSE

Gott med tårta :)



2012-01-30 @ 18:10:54
URL: http://minaconverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0