Skön dag :)

Har tänk att baka tekakor också ikväll, samt städa å dona.
Sen tänkte jag ta ett långt skönt varmt bad och en ansiktsmask å Microdermabrasion
efter åt ; ) Helt underbart!

Just nu sitter Nikki(katten) på mina händer när jag skriver, så söt e han.
Fast ack va arg ja kan bli på honom när han väcker Lion (hoppas upp i hans vagn)
Ikväll när jag va ute å promenerade med Lion o Harry så började det prassla i buskarna
å jag tänkte självklart typ älg! ahhh.. så kom nikki framfarandes ur buskarna :D
söte!

För er som inte vet så har jag älg fobi. Börjar böla så fort jag ser än å benen
blir spaggetti. Inte kul.
Aiight!
På måndag börjar jag med diet igen. Nu ska jag gå på GI diet = enbart kött å
grönsaker m.m alltså saker med pytte kolhydrater i. Ska köra det en månad sen
sakta men säkert mala in lite kolhydrater =)

Kommentarer
Postat av: n e j j a - you can try byt never stop me

förlåt för sent svar! har inte haft tid! men nu ska jag svara! hehe :)



sv: uch då låter ju inte bra! jodå det är bra med mig! planer inför i morgon? :)

2012-02-02 @ 18:27:18
URL: http://neaka.blogg.se/
Postat av: Marlene

Fin blogg :) Kolla gärna in mina låtar på min blogg! kram

2012-02-03 @ 03:06:41
URL: http://marleneahstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0