......

Kan inte ens lyssna på musik längre utan att bli ledsen.. usch hatar det här!
Är som en tjock klump i magen som delar sig och vandrar upp och ner mellan magen å halsen
vill typ skrika å få det att försvinna.. gråta ihjäl mig så det släpper.. men ja vill inte gråta =/

Jag kan inte sitta still utan att börja tänka.. åka bil å vara ensam e fan värst.  BLÖ.

Imorgon ska ja lyssna på arg musik å städa mitt rum.. arg musik får mig inte lika
ledsen utan
den puschar mig mer.

Jag har det bra ju ? varför ska psyket spela mig spratt hela jävla tiden. Jag är så trött på skiten.
Kommer jag nånsin få sluta käka alla jävla tabletter? Kommer jag kunna göra precis vad jag vill
utan att behöva undvika saker för dom gör mig ledsen?

Kommer jag nånsin känna att allt är bra igen? inget fattas? inget är fel? jag gör rätt?

 

Jag vill helst inte få några kommentarer till detta inlägg.. utan jag ville bara få skriva
av mig lite. Tack på förhand


Kommentarer
Postat av: Mickejao

aww inte vara ledsen <3



imorgon kommer jag och gör dig till en glad kikka igen :)



älskar dig :)) <333

2010-03-15 @ 02:02:30
URL: http://mickejao.blogg.se/
Postat av: pauline

hej söt:)

vad gör dudå?(:

2010-03-15 @ 16:46:35
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/
Postat av: Chrislyne

Jag vill kommentera och har skrivit radvis med ord ett tag nu, sedan tryckt bort. Du är inte ensam är nog det viktigaste jag ville få fram..

2010-03-15 @ 17:18:48
URL: http://chrislyne.devote.se
Postat av: Mammut

känner igen det där i mellanåt, var med om mycket jobbigt i gymnasiet, den närmaste mor & far-föräldrern gick bort, svek av både vänner & första riktiga pojkvännen m.m.m...Dem känslorna dyker ju även upp nu ibland då och då, inte ofta, men om man tänker för mycket..fast idags läget har jag ju gått vidare och är idag en väldigt stark som person, som lärt mig mycket om livet, andra människor och om mig själv.

Jobbigt när det är tvärtom med, man är ledsen, men inte kan gråta! :( Hoppas att du mår lite bättre nu iaf tjejen! och det är OKEJ att vara ledsen och känna sig ledsen, när man är det!

Många kramar/Mammut

ps: du kan ta bort den här kommentaren om du vill, men ville bara säga att du inte är ensam, och känn ingen skuld över att du är nerstämd och ledsen! Det måste man få vara ibland!!!



DU, Vilka fina rosor du fick av dig pojkvän, och visst är det roligt när det kommer såna överaskningar?! :)

2010-03-16 @ 00:04:19
URL: http://mammut.myshowroom.se
Postat av: Emms

Det är bra :-) DU då?

2010-03-16 @ 15:08:03
URL: http://myliferoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0