Fet

När ja har pressat ut den hära ungen så ska ja gå ner till mina 44-45kg igen.
Känner mig huuuuge.
Inte kul alls.. Tänker inte köpa större kläder.. så när magen blir stor så får ja sno
linnen av mami eller nått :D

Men drar magen ihop sig igen efteråt? eller blir den typ slapp? när man går ner till
sin normal vikt? *scared*
Ja vill inte att man ska kunna göra ett tält av min mage direkt.. 
Oh shit va utseendesfixerad jag låter.. men JA.. min storlek är min tröst.
Att man har konstig näsa eller korta ben är whatever så länge ja har nått som e snyggt;)

Love it or hate it





Kommentarer
Postat av: ellen

hur lång e du?

2010-12-17 @ 15:48:24
Postat av: Lina

Haha, du e väl för rolig. Det är väl några månader tills det är dags för den lille o komma ut? Man får försöka o koppla bort de där med utseendet, men magen går tillbax, tar bara lite tid ;)

2010-12-17 @ 17:36:14
Postat av: Anonym

Jag tycker dock att 44 är alldeles för lite att väga och du borde väga 50-60. Man kan alltid träna till en slimmad kropp istället att banta ner sig.

2010-12-17 @ 18:15:35
Postat av: Yoana, Sveriges tuffaste bloggerska

Hej Tack för trösten där =D

Jag är 1.64 Ellen :)



Jag hoppas den går tillbaka :D självklart ska ja träna mig smal.. lite muskler sitter aldrig fel =)

2010-12-17 @ 20:49:01
URL: http://yoanainaction.blogg.se/
Postat av: videoGirl

Åh, du är gravid? Grattis eller vad skall man säga :)

2010-12-17 @ 22:48:42
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: Tess

Du får ju se till och träna sen efteråt.. annars går du nog inte ner din normalvikt.. men det är ju från person till person.. :) det med att magen blir slapp stämmer inte, men din hud tänjs ju ut, så därför kan huden bli slapp o sladdrig ett tag efteråt..

2010-12-19 @ 13:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0