Hemma igen

Varit iväg hela dagen, först nu är jag hemma.
Har inte haft tillgång till dator, därav inget bloggande(sry)
Imorse kl 10 fikade ,Sandra,Emma,Ulrika & jag på landhs konditori..
Jag tog bara 1 liten burk cola (de har ja förtjänat)
Väldigt trevligt =) Sen hämtade jag ett paket till Lion som innehöll
två pyjamasar. Sen precis när jag kom innanför dörren så bestämde ja me syrran att
ja skulle åka med henne till Habo så då fick ja klä på Lion overallen likafort
som jag fick av den.
Sen har jag varit där hela dagen.
Innan syrran körde hem mig hälsade vi på Emma & Elvira en snabbis.
Emma e så söt hon passar som mamma, och vilken underbar liten prinsessa dom har
gjort, så söt :D

Nu e ja hemma och har precis nattat Lion och slagit mig ner framför datorn.
Nikki myser i mitt knä <3
Idag tror jag inte jag orkar att dansa, har ju faktist gått en långpromenad idag jallefall.
Ska nog se till att göra några situps å armhävningar dock =)
Nu ska jag kika om det blir någon mat ikväll eller inte, se om vi har något man e
sugen på att laga.
Söta va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0