Alloha!

På super bra humör idag! as skönt .. japp japp.
Håller på att gunga Lion i vagnen me foten.
Chillar å dricker äcklig sodastream cocacola ^^

Jag va ju hos ortopeden(eller vade heter) å kollade mina fötter för typ
5 år sen tror ja, (första året på gymnasiet va det allefall) Fick inlägg
nu har ja inte användt det mer råkade slänga det med ett par skor..
+ att dom inläggen sög.
Nu har min "hälsporre" fått problem eller om ja fattade rätt så har den blivit
inflammerad så måste äta smärtstillande och får inte promenixa i onödan =/
Jaja, jag ska iaf snart åka till sandhem å leka med muppie! :)
vi ska rida lite ska bli intressant hur de går med tanke på att jag inte suttit på en
häst på över 5 år :D
En jätte gammal bild på mig när jag hade hand om Topp när Tove
va bortrest.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0