Hundvakt idag!


Hejsan!
Idag gick jag upp klockan 6.. uff, jag och Micke har varit hundvakt hela dagen åt Zelda och Daisy , min systers två doberman hundar. Zelda är 6 år och Daisy ca,10-11 veckor.
Jag och micke kom inte i säng förrens halv 3 inatt så det har varit en väldigt tröttsam dag!
Men det har gått så bra så.

Haha Micke skulle rätta till Zeldas kudde hon har i korgen, och något som ikke va oväntat var att både zelda och Daisy dök på kudden å ville leka dragkamp. Det får dom inte egentligen men det va roligt att se på när micke kämpade haha!




Kommentarer
Postat av: Monkey

tack =) det är bra, hur är det själv? hitta på för något idag?

2010-01-08 @ 19:24:38
URL: http://www.monkeypig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0