Yoana Is back in BiZzZ!

Hallå Allihop!
var ett jävligt bra tag sedan ja bloggade nu, har haft en paus vilket kanske synts :P
Haft mycket att stå i å ta itu med samt att jag börjat plugga engelska på distans(fast de tror ja ja
berättade sist va?)

I vilket fall så tänkte ja börja mitt bloggande igen med att visa min tatuering jag gjorde idag! Huh


(Tatueringen sitter mitt på skulderbladet, ser ut som den sitter långt ut pga att ja drar ut armen)

Det är en logga(logo) hur man nu stavar det.
Blink 182, mitt favorit band!
Det första band ja började lyssna på "på riktigt" när ja va ung/liten.. Som jag lyssnar på än idag :D



Orginal bilden


En bild på snyggingarna själva <3



Nu ska ja ringa micke om han vill prata sen är det dags att sova, ska upp tidigt och åka med
 Harry till vetrinären imorgon. Natti natt!


Kommentarer
Postat av: detvetdu

älskar dig <3

2010-04-28 @ 13:29:49
Postat av: Johanna

Snygg gaddning :) Var iväg och fick en gjord i onsdags jag :)



Kul att se att plugget går bra. Och jag fattar precis vad du menar med att ogilla att prata i telefon. Jag hatar att ringa okända, eller bara ytligt bekanta ryys

2010-05-01 @ 00:21:06
URL: http://divinemadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0