Myror i brallan, nej kroppen

Ooooo! Precis gjort mitt prov via telefon med min engelska lärare. Gick faktist bra,
självklart va ja super nervös (hatar ju å prata i telefon) Men min lärare lät ung typ i min ålder nästan. 
och VÄLDIGT trevlig så det gjorde mig lite tryggare =)
Hon sa att jag mycket väl fick VG på telefon provet och jag är super nöjd, va livrädd att inte
bli godkänd ens för jag inte skulle få fram ett ord pga nervositeten + att jag inte känner mig så bra på att
 uttala alla ord rätt fast hon tyckte jag uttalade dom väldigt bra.
Så det kändes skönt att höra:D

Så nu är jag på bra humör så jag känner för en FÄRGSTARK , ENERGISK bild:D
(tagen från google)




Kommentarer
Postat av: Ebba

Vad kul att du tyckte det ^^

2010-04-30 @ 15:25:43
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: milia

va härligt, det är bara bra :)

2010-04-30 @ 16:47:44
URL: http://miiliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0