En dag på stan

Idag har jag varit på stan igen hehe! Denna gången med Micke, becky och Malin =)
Vi drog å käkade lite först sen for vi till affärer å kolla runt.
Men jag hittade inte vad jag sökte idag heller så det blev bara en body till Harry och
lite öronhängen. Så jag ska tillbaka till stan igen på lördag haha!

Just nu sitter jag å smuttar på ett glas saft och pluggar, har en väldans massa att
ta igen imorgon. Jag gör alltid så jag får en massa i slutändan vad jag än håller på med.
Men det är bra iofs för jag presterar bättre när ja har press på mig(jallefall i sådana situationer)

Sen slutade dagen med en Ben and Jerry's glass hemma i min trädgård me solen med mina kära !




Nu har jag nästan pluggat klart, ska ta en snabb cigg sen ska jag nog spela wow med baby.

Natti!



Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag och min kompis har börjat med en talkshow och nu ligger första avsnittet uppe på bloggen, titta!

2010-04-30 @ 08:09:09
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: Emeliié

Hejsan.

Det va ett tag sen, men jag har inte glömt din blogg :D



Hur är det med dig ? :D

2010-04-30 @ 10:43:40
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/
Postat av: Emeliié

okeej :)

Jag längtar tills du kanske får ta hem en Puppi ;)

hihi, eller att du skriver om din upplevelse borta i utlandet det med djuren, jag är så glad att det finns såna som du :D

2010-04-30 @ 12:01:54
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0