Svar på frågor!


Hej!
Det var väldigt kul att komma hem och se alla frågor jag har fått! Tack så jätte mycket! :D
Självklart ska jag svara på alla!


Let's go! :D


Fråga: Finns det någonting du längtar till just nu?
Ja, självklart! Sommaren, bästa tiden på året!



Fråga: Vilka bloggar läser du dagligen?
Oj, det är många och väldigt varierande, men jag läser Kissie ganska ofta(rolig blogg),även Fokis thailand bilder har varit mysiga att se, sen är det många bloggvänner jag har och pratar med som jag kollar på! :)



Fråga: Intressen?
Jag älskar djur, måste ha hund,katt eller dylikt omkring mig hela tiden, min dator, jag är en såkallad gamer! även spela piano och blanda drinkar är stora intressen!



Fråga: Favorit blogg?
Kissies



Fråga: Favoritfärg?
Röd och svart



Fråga: Vad tycker du om dagens samhälle?
För mycket våld, för hög skatt men det går att leva?



Fråga: Varför började du blogga?
hehe, ska jag vara ärlig så hatade jag bloggar förut, tyckte det va tråkigt med bloggar överallt vart man än sökte. Men sen det där med att "tjäna pengar" på att blogga lät lite roligt, så gjorde en metroblogg för att se om man kunde tjäna något. Men det struntade jag i sen och flyttade mig till blogg.se och började blogga på riktigt för det är jätte kul och man knyter nya kontakter varje dag!



Fråga: Vad är det bästa/sämsta med att blogga?
Hm, svår fråga.. Det bästa är själklart för det känns bra att skriva av sig, skriva vad man tycker få ur sig saker som andra får se, även skaffa sig nya vänner som sagt. Det sämsta är nog att det kräver att man bloggar konstant inte bara lägger av nån dag eller två för att folk ska vilja läsa din blogg. Ibland kan man ju behöva någon paus?



Fråga: Ska vi ha sex idag? ^^
Haha jag lovade att ta med även min pojkväns fråga.. Det är sånt man märker älskling ;)





Tack för alla frågor!!













Kommentarer
Postat av: Madicken

Nice fan :D

Jodå, det har jag haft :D Själv?

2009-12-26 @ 22:17:15
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Jennifer

sv:

samma här :)

2009-12-26 @ 22:19:51
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: aleeekz

bra svar på min fråga :).

2009-12-27 @ 10:08:48
URL: http://voffsen.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Ja då det blev faktiskt bra;)

hehe



så lite så:D



tack för frågan :. svar kommer upp i morgon :) <3

2009-12-27 @ 18:13:11
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0