HEeeejsan snyggingar!

Nu är jag tillbaka igen efter en helgs bravader!
bilder från min lilla mys fest finns på facebook för dom som har mig där ;)
Här kommer lite random pics från veckan som varit då jag inte uppdaterat så mycket, inte varit hemma osv!


Köpte nytt halsband tll Harry som sagt, med ett reflex och lamp smycke på, mycket behövligt då han har en tendens att springa ner till vägen ibland :)


Osminkad Yoana, det är inte ofta man får på bild :P men men. Från besöket hos syrran och hennes nya valp. Här sitter jag med Zelda i knät, den vuxna damen ^^


Syster och nya valpen Daisy:) <3


Harry och Daisy busar på trädgården hos syrran


En svamp :O


Här är en bild från igår när jag och Micke va hundvakt :)



Nu ska jag äta frukost är det tänkt, en skönhet måste få sin skönhets sömn så idag sovdes det länge ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0